ჟურნალი "NAEC.GE" N13

სიახლეების გამოწერა

შავი ზღვის მესამე საგანმანათლებლო კონფერენცია 2014
შავი ზღვის მესამე საგანმანათლებლო კონფერენცია 2014
შავი ზღვის მე-3 საგანმანათლებლო კონფერენციას ბათუმმა 12-13 სექტემბერს უმასპინძლა. შავი ზღვის კონფერენციების ორგანიზება შეფასებისა და გამოცდების ეროვნულმა ცენტრმა 2006 წლიდან დაიწყო. განათლების სფეროს მკვლევარები, პრაქტიკოსი ექსპერტები და განათლების პოლიტიკის სპეციალისტები მსოფლიოს ათეულობით ქვეყნიდან პერიოდულად საქართველოში იკრიბებიან და საგანმანთლებლო სფეროში მიმდინარე უმნიშვნელოვანეს ცვლილებებს, პრობლემებსა და სიახლეებს განიხილავენ.

"ახალი ტექნოლოგიები საგანმანათლებლო და საკლასო შეფასებაში" - შავი ზღვის მესამე საგანმანათლებლო კონფერენციის მთავარი თემა იმ გამოწვევას პასუხობს, რომელიც მსოფლიო საგანმანათლებლო სფეროსათვის ყველაზე აქტუალურია. კონფერენციის ფორმატი, გარდა ძირითადი გამოსვლებისა და პრეზენტაციებისა, ინტენსიურ განხილვას და დებატებსაც ითვალისწინებდა. პრეზენტაციების, სამუშაო შეხვედრებისა და განხილვების დასრულების შემდეგ განათლების სფეროს ექსპერტები ერთხმად განმარტავდნენ, რომ ასეთი ტიპის შეხვედრები ამ სფეროს განვითარებისათვის მნიშვნელოვანი და აუცილებელი კომპონენტია. კონფერენციას ესწრებოდნენ განათლების სფეროს წამყვანი ექსპერტები ამერიკის შეერთებული შტატებიდან, დიდი ბრიტანეთიდან, ისრაელიდან, ჰოლანდიიდან, ავსტრალიიდან, ლიტვიდან, ესტონეთიდან და შავი ზღვის რეგიონისა თუ მსოფლიოს სხვა ქვეყნებიდან. განათლების სპეციალისტები 15 ქვეყნიდან საქართველოში არსებულ სიახლეებსა და მიღწევებსაც გაეცნენ.



იხილეთ პრეზენტაციები:


IT-solutions for education in Estonia, Anastassia Voronina, day 1

PIRLS and ePIRLS 2016 Advancing Comprehensive Reading Assessment,Chad Minnich, Day 1

DEMO, PIRLS and ePIRLS 2016 Advancing Comprehensive Reading Assessment,Chad Minnich, Day 1

The ABC of Automated Essay Scoring (AES) Development, Application & Validation, Anat Ben-Simon, Day 1

THE DEVELOPMENT OF COMPUTER BASED TESTING AND COMPUTER ADAPTIVE TESTING IN THE US HISTORY,CHALLENGES, AND SOLUTIONS, Hariharan Swaminathan, Day 1

The history and structure of the GCAT-Georgian school-leaving exams based on Computerized Adaptive Testing, David Gabelaia&Mamuka Jibladze, Day 1

The IEA International Computer and Information Literacy Study, Paulina Korsnakova, Day 1

The Online Application of Repeated Assessment in Vocabulary Development, Gregory Sales, Day 1

What do you want to know from your CAT, Theo Eggen, Day 1

What do we know about effective classroom assessment, Gordon Stobart, Day 2

MCA-Georgia’s Improving General Education Quality Project A Focus on Classroom Assessment, Gregory Sales, Day 2

Classroom Assessment Policy and Practice in Georgia, Natia Andguladze and Nino Revishvili, Day 2

Evaluating the Impacts of Classroom Assessment Initiatives Benefits and Potential Approaches, Ira Nichols Barrer&Matt Sloan, Day 2

Getting and giving feedback, Gordon Stobart, Day 2

Internet Administration of Pre-Academic Preparatory Program Admissions Tests, David Ziegler, Day 1

Scenario-Based, Technology-Enhanced, and Computer-Delivered Assessments Examples from CBAL Mathematics, Peter van Rijn, Day 2

Fotmative Assessment, Assessment for Teaching, Patrick Griffin, Day 2

Lessons Learnt, Yoav Cohen, Day 1

Monitoring learning outcomes of learners over years a tool for teachers (and parents), Henk Moelands, Day 2

www.naec.ge
23 /09/ 2014
X